Sık Sorulan Sorular
📦 Siparişin Ulaşması Bekleniyor
Kargo takip numaranızla birlikte kargo firmasının sisteminden gönderinizi kontrol edin. Gecikme varsa destek ekibimiz size yardımcı olacaktır.
Paket içeriğini kontrol edip eksik ürün bilgisini destek@megamart.com.tr adresine iletin. En kısa sürede eksik ürün gönderimi yapılacaktır.
Siparişiniz kargoya verilmeden önce bizimle iletişime geçerseniz adres bilgilerinizi güncelleyebiliriz.
Bu durumda lütfen kargo firmasıyla iletişime geçin ve destek ekibimize de durumu bildirin.
Kargoyu teslim alırken hasar varsa tutanak tutturun. Sonrasında ürün fotoğraflarıyla birlikte bizimle iletişime geçin, çözüm sağlanacaktır. Kargo teslimi esnasında ambalaj dışından görülen hasar varsa tutanak tutulması şarttır.
💳 Sipariş & Ödeme
Ödeme onayınız gecikmiş olabilir. Lütfen dekontu bizimle paylaşın, sistemden kontrol ederek teyit sağlayalım.
Kampanya ve fiyat değişimleri siparişten sonra geçerli değildir. Ancak memnuniyet odaklı çözümler için bize ulaşabilirsiniz.
Şu anda yalnızca kredi kartı ve banka havalesi ile ödeme kabul etmekteyiz. Kapıda ödeme hizmeti aktif değildir.
Evet, toplu alımlar için özel indirim teklifleri sunabiliriz. Lütfen ürün adediyle birlikte bize ulaşın.
Kredi kartı veya banka sisteminizden kaynaklı olabilir. Farklı bir kartla tekrar deneyebilir ya da bizimle iletişime geçerek manuel sipariş oluşturabilirsiniz.
🛠️ Satış Sonrası
Ürün elinize ulaştıktan sonraki 7 gün içinde kusuru bildirmeniz halinde, değişim veya iade işlemi başlatılır.
Ürünün tekrar satılabilirliğini etkileyen durumlarda iade kabul edilmeyebilir. Durumu destek ekibimize bildirerek inceleme talep edebilirsiniz.
İade hakkınızı kullanarak ürünü iade edebilir ve yerine yeni ürün siparişi oluşturabilirsiniz.
Kargo firması ürünü en yakın şubeye bırakır ve genellikle 3 gün bekletir. Şubeyle iletişime geçerek teslim alabilirsiniz.
14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak iade edebilirsiniz. Ürün kullanılmamış, eksiksiz ve zarar görmemiş olmalıdır. Ayrıca cayma hakkı kullanılabilir ürün kategorisinde de olması zaruridir.
💸 İade & Geri Ödeme
Ürünle ilgili iade talebinizi destek@megamart.com.tr adresine ya da WhatsApp hattımıza ileterek başlatabilirsiniz.
İade onaylandıktan sonra en geç 14 gün içinde, ödemenizi yaptığınız yöntemle tarafınıza iade yapılır.
Eğer ürün kusurluysa kargo ücreti bize aittir. Cayma hakkı kapsamında iadelerde, ürün belirtilen kargo firmasıyla gönderildiyse biz karşılıyoruz.
Hayır, kargoya verilmemiş siparişlerde direkt iptal ve geri ödeme yapılır. İade süreci başlamadan tamamlanır.
Tarafımıza bilgi verirseniz ürünü geri alabilir veya yeniden satın alma süreci başlatılabilir.